Διάγνωση - Αποκατάσταση
Για τη σωστή διάγνωση του είδους και της φύσης των μαθησιακών δυσκολιών ενός παιδιού εκτιμώνται το ιστορικό, η συμπεριφορά και η ψυχολογική του κατάσταση, ενώ μέσω ειδικών αναγνωρισμένων δοκιμασιών ελέγχονται οι νοητικές και γνωστικές του ικανότητες.
Η έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση του μαθησιακού προβλήματος βοηθά όχι μόνο στην επιτυχή αποκατάσταση αλλά και στην αποφυγή των ψυχολογικών προβλημάτων που προκαλεί η καθημερινή αποτυχία που βιώνουν τα δυσλεκτικά παιδιά στο σχολείο και στο σπίτι.
Ακόμη, αυτό που μας ενδιαφέρει άμεσα είναι οι δυσκολίες του κάθε παιδιού να ξεπερασθούν με ειδική αντιμετώπιση για να αξιοποιηθεί κατάλληλα το δυναμικό του.
Το πρόγραμμα αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών είναι εξατομικευμένο και προσαρμοσμένο στις εκπαιδευτικές ανάγκες και ιδιαιτερότητες κάθε μαθητή.
Γίνεται συστηματική χρήση δομημένης πολυαισθητηριακής μεθόδου παρέμβασης, καθώς είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική. Το διδακτικό υλικό εμπεδώνεται καλύτερα με τη συμμετοχή και συνεργασία όλων των αισθήσεων και οι νέες πληροφορίες και οδηγίες που δίνονται στους μαθητές είναι άμεσες και σαφείς. Οι ειδικοί τις παρουσιάζουν χρησιμοποιώντας την όραση, τον ήχο, την ομιλία, την αφή και την κίνηση.
Χρησιμοποιούνται σύγχρονοι μέθοδοι παρέμβασης τόσο στις δυσχέρειες στο λόγο και στην επικοινωνία, όσο και στην ανάπτυξη της γραπτής έκφρασης (κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου) και στη μαθησιακή εγρήγορση και ετοιμότητα.
Χρησιμοποιούνται οπτικο-ακουστικά μέσα και προγράμματα Η/Υ.
Η απλούστευση της γνώσης αποτελεί σημαντικό σημείο- κλειδί κάθε σχεδιασμού προγράμματος αποκατάστασης και παρέμβασης που εφαρμόζεται στο κέντρο μας.
Στόχος μας αποτελεί η ενίσχυση του παιδιού μέσω της συνεργασίας μας με γιατρούς/ εκπαιδευτικούς και γονείς για τη διαμόρφωση ενός υγιούς, υποστηρικτικού περιβάλλοντος, όπου το παιδί θα νιώθει ικανό, ενεργό και αποδεκτό, έχοντας το ρόλο που επιθυμεί και αξίζει μέσα στο κοινωνικό πλαίσιο που μεγαλώνει.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Αρχικά λαμβάνεται αναπτυξιακό, ιατρικό και κοινωνικό ιστορικό του παιδιού/εφήβου.
Έπειτα, ανάλογα με το αίτημα και τις ανάγκες της αξιολόγησης επιλέγονται οι κατάλληλες δοκιμασίες (tests).
Διαγνωστικές Αξιολογήσεις - ΤΕΣΤ
Ποιοι Είμαστε | Ταμεία | Συμβουλές για Γονείς |
![]() |
![]() |
![]() |
Περισσότερα... | Περισσότερα... | Περισσότερα... |
![]() |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: |
![]() |
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: Σταθερό: 2106390910 Κινητό: 6942795025 |
![]() |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ: |